Autor |
Wiadomość |
Inside |
Wysłany: Pią 12:57, 24 Lut 2006 Temat postu: hammer |
|
Hammer spoko:) a statystyki tak jak Paweł mowil i bedzie dobrze:D |
|
 |
killerle |
Wysłany: Nie 6:20, 19 Lut 2006 Temat postu: |
|
Tak Pawel ma racje wystarczy dać 90 siły i 110 zrecznosci (razem z itemami ) o ile masz ga i zaka i oczywiscie św. tarcze wtedy blok bedzie na max czyli 75% reszte w life.
Pozdro  |
|
 |
Nokia |
Wysłany: Pią 12:08, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
dobrze mowicie zapomnialem punktow startystyki ale chyba kazy wie co i jak chyba ze jest tepy |
|
 |
dAbSola |
Wysłany: Wto 21:24, 14 Lut 2006 Temat postu: |
|
Raszej co do sily to sie nie zgodzie napisales ze okolo 130 powinno byc dobrze a ja mysle ze 90 wystarczy poniewaz reszta dojdzie z itemkow np ja zrobilem hamerka i bez itemkow mialem 90 z temkami 140 i spokojnie wszystko unosze a plusem tego ze mniej w str jest dodatkowe hp naprzyklad ja mam 2.3k hp bez boo a z boo mam okolo 4.5k hp i taki hamerek mysle ze jest wypasiony! |
|
 |
raszej |
Wysłany: Wto 20:20, 14 Lut 2006 Temat postu: trzeba by było czymś to uzupełnic |
|
wszystko ok ale nokia zapomniał o jednym waznym fakcie punktach statystyki:
siła tutaj dajemy tak by nasz hamer mógł spokojnie nosić dane mu przedmioty zatem kolo 130 siły powinno wystarczyć
zreczność : jeśli chcemy miec blok 75 % i mamy kruczy lód oraz zaka dajemy128 pkt w zręczność i mamy max blok. można oczywiście dać mniej ( 103 pkt ) ale wtedy trzeba nosić amu oko kota ktory daje nam 25 do zreczności.
reszte punktów pakujemy w żywotność ;
czemu nie w energie? nie opłaci sie po prostu na wyższym lvl bedziemy mieć jej wystarczająco dużo a i w pasku kilka miksturek sie zmieści w razie potrzeby. |
|
 |
Nokia |
Wysłany: Wto 2:30, 14 Lut 2006 Temat postu: Hammer |
|
UMIEJĘTNOŚCI
DEFENSYWNE AURY
Modlitwa-1-nie używamy
Śmiałość-1-nie używamy
Oczyszczenie-1-nie używamy
Wigor-20-używamy jak chcemy szybko biec a nie mamy tele
Odkupienie-1
OFENSYWNE AURY
Moc-1-nie używamy
Błogosławiona Celność-20-nie używamy
Koncentrancja-20-nosimy w prawej zakladce
WALKA
Pchnięcie-1-nie używamy
Święty Pocisk-1-nie używamy
Szarża-1-nie używamy
Błogosławiony Młot-20-główna umiejętność nosimy w lewej zakładce ptzytrzymujemy shift i nam puszcza bez wroga
Święta Tarcza-calom reszte punktów-staramy się by zawsze była włonczona
PRZEDMIOTY
Zborja-Enigma lub GA
Buty-Wodołazy lub Odbipety
Pierscienie-2xSOJ lub soj i kroczy lód
Amulet-Kalejdoskop Mary lub Hymn Serafina
Rękawice-Piesc Maga lub TO
Broń-Hoto
Tarcza-Herold Zakarum
Pas-Siatka Arachindów
Hełm-Czako
Talizmany-Annihilus i jak najwiecej skilerów do bojowych i pare talizmanków na odporności i talizmany z hp najlepiej male 20hp |
|
 |