Autor Wiadomość
Singiel
PostWysłany: Sob 23:06, 06 Maj 2006    Temat postu:

widze ze malo klanowiczow looka wogole na forum Sad a szkoda bo ciekawe rzeczy mozna poczytac Razz
Taktyka very good ofc. imo Smile
Inside
PostWysłany: Pon 13:33, 27 Lut 2006    Temat postu:

dzieki za opinie ,pozdro Very Happy
dAbArcanis
PostWysłany: Pon 0:15, 27 Lut 2006    Temat postu:

Ależ nic sie nie stało, aczkolwiek im strategia dłuższa tym bardziej efektywna, i widac w niej chęc jej pisania.Ta strategia jest wystarczająca jak dla mnie ;].
Inside
PostWysłany: Nie 22:50, 26 Lut 2006    Temat postu:

no sorki nie chcialem przedluzac tematu oczywiscie ze na PvM Razz hehe Rolling Eyes
dAbArcanis
PostWysłany: Nie 22:10, 26 Lut 2006    Temat postu:

Spox strategi opis bardziej na PvM ale spoko nic do niej nie mam pozdro ;]
Inside
PostWysłany: Nie 13:47, 26 Lut 2006    Temat postu: Bonne/Summon

Stats

str (siła) - pod itemy (uwzgledniając bonusy z itemków)
dex (zręczność) - pod itemy (uwzgledniając bonusy z itemków)
vit (żywotność) - reszta
ene (energia) - 0

Skills (Umiejętności)

P&B (Trucizny i Kości) - nasz offense
bone armor (zbroja z kości) - 1 (wiecej sie nie opłaca, synergie nam dają wiekszy bonus niz inwestowane tu punkty, absorbcja ok. 1k fizycznych obrażeń)
corpse explosion (wybuch zwłok) - 1 (bardzo przydatne, bedziemy uzywali tej umiejetności na zmiane z BS, 1 pkt zupelnie wystarczy reszta z itemów, prawdziwa żeznia i tyle na temat)
teeth (zęby) - 20 (synergia dla BS)
bone spear (włócznia z kości) - 20 (synergia i nasz alternatywny atak)
bone wall (Ściana z Kości) - 20 (synergia do BS i Bone Armor)
bone spirit (duch kości) - 20 (nasz główny atak)
bone prison (więzienie z kości) - 0 (zakładając pewne butki bedziemy mieli ta umiejetnosc na 32 poziomie, ale o tym ponizej)

Summonning (Przywołania) - nasz defense
wszystkie umiejetności w jakie tu inwestujemy wyłącznie po 1 pkt.:
clay golem (gliniany golem) - 1 (ładnie spowalnia nam wrogów, idealny na bossów)
golem mastery (mistrzostwo we władaniu golemami ), summon resist (przywołanie odporności) - 1 (bonus do naszego golema)
revive (ożywienie) - 1 (reszta z itemów, jedyny dobry wybór, w szkieletów sie nie opłaca ładować, skuteczna zapora) wszystkie skille potrzebne na dojscie po 1 oczywiscie

Curses (Klątwy) - nasze wspomagacze ]:->
amplify dmg (zwiększenie obrażeń) - 1 (nie zła klątwa niestety malo użyteczna na hellu gdzie potforki sa bardzo szybkie i przydaje sie wtedy:
decrepify (zniedołężnienie) - 1 (spowalnia wrogów i zadajemy dzieki niej zwiększone obrażenia, razem z golemem i aura HF bossowie sie w ogóle nie ruszają)
wszystkie skille potrzebne na dojscie po 1 oczywiscie

rozdaliśmy 92 punkty umiejętności, czyli skończyliśmy postać na 80 clvl, reszte pkt (jeżeli takowe bedą) dodajemy do revive lub corpse explosion (wedle uznania),

Items (Przedmioty)

Na wstępie napisalem, ze jest to build dla średnio-zamożnych, jako pierwsze podaje docelowe itemy, statów nie podaje :>

helm - shako(sheal), wieśniacza korona, robacza czaszka od biedy,

klata - upg Viper(UM/sheal), Mądrość Que-Hegana, z setu Tranga,

broń - Boneshade(15allres j00l), klucz Czarnoksięgiego, Ramię Króla Leorica, rw Biel w jakiejs ładnej rożdżce,

tarcza - homunkulus(Um/PDiamond), z setu Tranga,

pas - arachnid, z setu Tranga,

rekawice - z setu Tranga/pięść Maga, ognisty mróz,

butki - Szpikoczłapy, te i tylko te, ze względu na synergie jakie dodaja po zalożeniu do Bone Prison, z tymi butkami mamy tą umiejętność na 32 lvl UWAGA!! nie możemy dać ani jednego punktu w tą umiejetność)

amu - niebieski amu +3p&b, rare +2necro/P&B + @,

ringi - SoJ + Króczy lód (gdy nie nosimy paska Tranga) SoJ + rare/manald (gdy mamy założony pas Tranga)

SoJe nie są konieczonościa ofc, dobre są rare +10fcr/str, zakładając takie dwa można założyć pas Tranga zamiast aracha i odpowiednio dać mniej w str, kombinacji jest wiele, pomyślcie sami

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group