Inside |
Wysłany: Pon 14:25, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
Atrybuty:
Siła - 100 lub 120 bardziej polecam tą pierwszą, ponieważ Foh nie musi nosić zbyt ciężkiego staffu,
Zręczność - 40, powinniśmy dać tyle aby móc unieść naszą broń, o której się poźniej dowiemy,
Żywotność - Tutaj idziemy na żywioł, dajemy w żywotność resztę punktów, aby nasz Foh wytrzymywał zróżnicowane ataki naszych przeciwników,
Energia - Nic, mana jest nam zupełnie nie potrzebna, ponieważ mamy wykańczać wrogów po jednym ataku, więc po co nam mana?
Umiejętności:
Defensywne
Nic, z tej kategorii umiejętności nie skorzystamy, ponieważ będą nam one nie przydatne
Ofensywne
Moc - 1
Św. ogień - 1
Ciernie - 1
Św. chłód - 1
Św. wstrząs - 20, zwiększa obrażenia naszego głównego ataku
Sanktuarium - 1
Przekonanie - 20, to jest aura bez której w żaden sposób się nie obędziemy, maskarycznie zmniejsza odporności wrogów, na piekle przeciwnicy pod działaniem tej aury, praktycznie nie posiadają odporności wszystko to idzie na naszą korzyść, gdyż nasz główny atak zadaje obrażenia od błyskawic, a to jak wiadomo jest żywioł
Tutaj zakończymy rozdawanie punktów na umiejętności ofensywne, te umiejętności które mają po 1 punkcie są nam potrzebne tylko po to aby dojść do ważniejszych umiejętności z których będziemy korzystać.
Walki
Poświęcenie - 1
Św. pocisk - 1, ta umiejętność NIE maksymalizuje naszego ataku, co prawda pisze tak, ale to tylko dodaje obrażenia do św. pocisków które się rozchodzą po naszym ataku, te posiki zadają obrażenia tylko umarłym, a inni gracze to ludzie więc nie skupiajmy tu naszej uwagi,
Zapał - 1
Zemsta - 1
Błogosławiony młot - 1
Nawrócenie - 1
Pięść niebios - 20, to jest nasz główny atak, bez którego Foh nie może być Fohem,
Pchnięcie - 1
Szarża - 1
Św. tarcza - tutaj możemy walnąć z 4 punkty, z naszym odpowiednim staffem ta umiejętność wzrośnie, i co z tym związane polepszy nam to, o bardzo wiele obronę, przydatne na duelach do walki z postaciami które walczą brońmi, inaczej melee
Podobnie jak w przypadku umiejętności ofensywnych, tam gdzie mamy po 1 punkcie, jest nam to przydatne tylko po to, aby dojść do naszych głównych umiejętności,
Ekwipunek:
Tutaj podam przedmioty, tylko dla ludzi bogatych, bo bez odpowiedniego staffu, w miarę drogiego, nasz Foh nie będzie w stanie pokonać lepszej postaci
Broń - najlepszym rozwiązaniem jest HOTO, słowo runiczne, które doda nam sporo dmg i będziemy mogli przyzywać dębowego mędrca, który doda nam sporo punktów życia,
Zbroja - Enigma lub COH, także słowa runiczne, to zależy od naszego wyboru, ja preferuję COH ze względu na odporności które po jego założeniu nam dojdą,
Tarcza - Moim zdaniem Herold Zakarum, daje 2 do skills a także 50 do odporności i 2 do umiejętności bojowych
Rękawice - Tutaj może być obojętnie co, ja używam pięści maga, regeneracja i 20% czary, nawet przydatne
Buty - Polecam perf wodołazy ze względy na żywotność i siłę którą nam dodadzą
Pas - Siatka arachnidów, koniecznie daje jeden do skills a dmg nigdy nie za wiele,
Hełm - Oko gryfa, doda dmg i zmniejszy odporności na light naszych przeciwników,
Pierścienie - 2x soje ze względu na 1 do skills
Amulet - Mara 25-30 daje 2 do skills i resy które się zapewno przydadzą
i Gotowe polecam z takim stuffem wymiata sie na hellu lekko:P  |
|