Autor Wiadomość
dAbSola
PostWysłany: Wto 18:22, 23 Maj 2006    Temat postu:

a ja powiem tak wodolazy nie daja sily tak jak napisales w tym buildzie~~ one i ile wiem daja hp +dex +@ ~~
darek
PostWysłany: Wto 18:09, 23 Maj 2006    Temat postu:

witam was !
hmm mam dylemat, dalem na max swiatło niebios,przekonanie i sw.wstrząs ...reszte po 1 punkcie jak napisaliscie ,mam 77 lev i 6 punktow do rozdania i....niewiem w co dalej pakowac zeby nie zepsuc posta??? dopiero 77 lev-co z punkatami dalej?pomózcie jak wiecie ..a potem was rozpykam na duelach^^
pozdrawiam
Inside
PostWysłany: Wto 14:14, 23 Maj 2006    Temat postu:

och hadi .. sumujac all items i tak mamy max blok .. a zapal .. hhmm musze przylookac w palku moze cos mi sie pojabalo;/
dAbHadriEl
PostWysłany: Pon 17:46, 22 Maj 2006    Temat postu:

a jeszcze jedno na chuj nam to Zapał - 1
Zemsta - 1
dAbHadriEl
PostWysłany: Pon 17:45, 22 Maj 2006    Temat postu:

o niee niezgodze sie z tym ze zrecznasci tylko 40, lepiej wladowac z 60 zeby byl blok z zakiem i holy shieldem. i niewcisniesz mi ze defensywne sie nieprzydadza fohowi, dobrze jest dac chociaz 1 w wigor zeby szybko biegac i niewypluwac pluc po przebiegnietym kawalku Smile
Inside
PostWysłany: Pon 16:54, 22 Maj 2006    Temat postu:

Np . zawsze do uslug:))
darek
PostWysłany: Pon 14:49, 22 Maj 2006    Temat postu:

ok dzięki:)tak zrobie jak opisałeś Inside:) ,zobacze co z tego wyjdzie:)
Inside
PostWysłany: Pon 14:25, 22 Maj 2006    Temat postu:

Atrybuty:
Siła - 100 lub 120 bardziej polecam tą pierwszą, ponieważ Foh nie musi nosić zbyt ciężkiego staffu,
Zręczność - 40, powinniśmy dać tyle aby móc unieść naszą broń, o której się poźniej dowiemy,
Żywotność - Tutaj idziemy na żywioł, dajemy w żywotność resztę punktów, aby nasz Foh wytrzymywał zróżnicowane ataki naszych przeciwników,
Energia - Nic, mana jest nam zupełnie nie potrzebna, ponieważ mamy wykańczać wrogów po jednym ataku, więc po co nam mana?

Umiejętności:
Defensywne
Nic, z tej kategorii umiejętności nie skorzystamy, ponieważ będą nam one nie przydatne

Ofensywne
Moc - 1
Św. ogień - 1
Ciernie - 1
Św. chłód - 1
Św. wstrząs - 20, zwiększa obrażenia naszego głównego ataku
Sanktuarium - 1
Przekonanie - 20, to jest aura bez której w żaden sposób się nie obędziemy, maskarycznie zmniejsza odporności wrogów, na piekle przeciwnicy pod działaniem tej aury, praktycznie nie posiadają odporności Smile wszystko to idzie na naszą korzyść, gdyż nasz główny atak zadaje obrażenia od błyskawic, a to jak wiadomo jest żywioł Smile

Tutaj zakończymy rozdawanie punktów na umiejętności ofensywne, te umiejętności które mają po 1 punkcie są nam potrzebne tylko po to aby dojść do ważniejszych umiejętności z których będziemy korzystać.

Walki
Poświęcenie - 1
Św. pocisk - 1, ta umiejętność NIE maksymalizuje naszego ataku, co prawda pisze tak, ale to tylko dodaje obrażenia do św. pocisków które się rozchodzą po naszym ataku, te posiki zadają obrażenia tylko umarłym, a inni gracze to ludzie Smile więc nie skupiajmy tu naszej uwagi,
Zapał - 1
Zemsta - 1
Błogosławiony młot - 1
Nawrócenie - 1
Pięść niebios - 20, to jest nasz główny atak, bez którego Foh nie może być Fohem,
Pchnięcie - 1
Szarża - 1
Św. tarcza - tutaj możemy walnąć z 4 punkty, z naszym odpowiednim staffem ta umiejętność wzrośnie, i co z tym związane polepszy nam to, o bardzo wiele obronę, przydatne na duelach do walki z postaciami które walczą brońmi, inaczej melee

Podobnie jak w przypadku umiejętności ofensywnych, tam gdzie mamy po 1 punkcie, jest nam to przydatne tylko po to, aby dojść do naszych głównych umiejętności,

Ekwipunek:
Tutaj podam przedmioty, tylko dla ludzi bogatych, bo bez odpowiedniego staffu, w miarę drogiego, nasz Foh nie będzie w stanie pokonać lepszej postaci

Broń - najlepszym rozwiązaniem jest HOTO, słowo runiczne, które doda nam sporo dmg i będziemy mogli przyzywać dębowego mędrca, który doda nam sporo punktów życia,
Zbroja - Enigma lub COH, także słowa runiczne, to zależy od naszego wyboru, ja preferuję COH ze względu na odporności które po jego założeniu nam dojdą,
Tarcza - Moim zdaniem Herold Zakarum, daje 2 do skills a także 50 do odporności i 2 do umiejętności bojowych
Rękawice - Tutaj może być obojętnie co, ja używam pięści maga, regeneracja i 20% czary, nawet przydatne
Buty - Polecam perf wodołazy ze względy na żywotność i siłę którą nam dodadzą
Pas - Siatka arachnidów, koniecznie daje jeden do skills a dmg nigdy nie za wiele,
Hełm - Oko gryfa, doda dmg i zmniejszy odporności na light naszych przeciwników,
Pierścienie - 2x soje ze względu na 1 do skills
Amulet - Mara 25-30 daje 2 do skills i resy które się zapewno przydadzą

i Gotowe Smile polecam z takim stuffem wymiata sie na hellu lekko:P Smile
killerle
PostWysłany: Pon 9:17, 22 Maj 2006    Temat postu:

Ide bo się spóźnie pa
killerle
PostWysłany: Pon 9:17, 22 Maj 2006    Temat postu:

Aha można ustawić automatyczne logowanie przy wejściu ja tak mam i jest ta obcja bardzo korzystna.
killerle
PostWysłany: Pon 9:15, 22 Maj 2006    Temat postu:

Coś tam wiem na ten temat ale darek nie pisz jako gość tylko się zaloguj ok. Niemam teraz czasu bo ise do budy ~~ Pozdro.
dAb-Dar
PostWysłany: Nie 19:02, 21 Maj 2006    Temat postu: pal-foh

witam:) jak ktos ma dobra strategie na pala foha to proszę się z nią podzielicć...
(eksperymentuje w palladynach na duele^^) krok po kroku w co pakowac max itp.
acha i w co go ubrać ,z czego atakować jednym słowem wsio w tym temacie:Smile,za wszelkie rady z góry dziękuje.
poozdrawiam

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group