Forum Dead Arrows Blood Strona Główna Dead Arrows Blood

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prosiłbym o strategie dla druida ( niedzwiedziołaka )

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dead Arrows Blood Strona Główna -> Staty i Pkt Postaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
killerle
Administrator



Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:10, 08 Maj 2006    Temat postu: Prosiłbym o strategie dla druida ( niedzwiedziołaka )

Właśnie robie druida na niedziedziołaka ale niewiem jak dokońca ma być ubranny i jak staty rozdac prosze o fajną strategie z góry thx

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dAbHadriEl
uzytkownicy



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:52, 08 Maj 2006    Temat postu:

Wstęp

Chcialem zauważyc na wstępie, iż w społeczeństwie istnieje chroniczny brak myslenia (mady by Sztang) ktoory polega między innymi na tym, że każdy zgapia od poprzednika, ze może być tylko druid wilkolak nie proobując wlasnych pomysloow! Ja postanowilem stworzyc coś zupelnie neeew Very Happy czyli druida miśka. Mam nim teraz 70 level i gra się świetnie latwo i przyjemnie!

Statsy

Rozdzielać można wg wlasnych przekonan systeme dużo w siłe, troche mniej w zyw i jeszcze mniej w zr Very Happy a w energie nic. Ja rozdzielam tak:

Siła 200
Żyw 180
Zr 130
En bazowa

A to ponieważ w życie aż tak koniecznie dużo nie trzeba, bo skille dają full, ale troche się przyda. Z kolei siła bardzo ważna, aby wyśrubować damage. Zręczność logicznie do skuteczności ataku.

Umiejętności

Raczej standard choć podaje dwie drogi:

Sposoob 1

Likantropia 20
Niedzwiedziołak 20
Maul pol. chyba kafar 20
Dębowy mędrzec 20
Grizzly 20

Pojawia się pytanie, dlaczego tyle skilli na 20 - moowie - możemy sobie na to pozwolic, bo dojscie do nich zabiera tylko 4 skille (w sposobie 1) a to daje sume 104 a jak wiemy mam do rozdzielenia 110 punktoow., ktoore starczą na obydwie strategie i jeszcze zostaje 5 na np. winorośl jakąś.

Objasnienie sposobu 1
Dzięki lik dm i niedz mam na koncu ponad 5000 zycia! A maul to wypasiony atak i ogluszanie. Z kolei grizzly dzieki dm ma dużo życia i spoko atak (atak nie dzieki duchowi:D)

Sposoob 2

Sposoob dla twardzieli jeszcze do końca nieprzetestowany:

Płonące lapy 20
Likantropia 20
Niedzwiedziołak 20
Skill ogniowy (z elementali bo daje bonus do pl) 20
Duszek do zycia 10
Grizzly 10

Objasnienie do sposobu 2
Dzięki temu mam świetny damage od ognia a 10 punktoow do przyzywan wystarczyc może ponieważ jak ma sie dobre przedmioty to podniosą nam skille te tak o 5.

Przedmioty

Tu raczej dowolnosc oproocz kilku rzeczy : grzywa gajala, moze być set aldura, dziadek bądz jakas broń koniecznie z dodatkami do szybkości ataku dzieki ktoorej pada mit ze niedzwiedĄ wolno wali! Reszta to raczej standard czyl arkein i takie tam Very Happy.

Reszta porad

Radze wziąśc najemnika z 2 miasta z aurą do skuteczności ataku dzieki czemu nie trzeba bedzie tyle w zr dawac. Na duelach łatwo idzie, bo mam od wyrabania życia i kumpli do pomocy Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dAbHadriEl
uzytkownicy



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:52, 08 Maj 2006    Temat postu:

Tego druida stworzyłem po przeczytaniu i usprawnieniu taktyki Freda (druid zmiennoniedĄwiedziowy), chwała mu za napisanie jej. tyle że po przemyśleniu sprawy stwierdzilem ze traci on niepotrzebnie mase punktów umiejętności. Więc tu mamy misia opierającego się na płonących łapach.

1. Umiejętności:

Drzewko przemian

NiedĄwiedziołak- MAX - z oczywistych powodów Likantropia- MAX - jak wyżej Płonące łapy- MAX -; to nasz główny atak który wraz z synegriami daje przepiękne obrazenia (ja mam 6,5 k dmg-u)

Drzewko przywołań

Tu wydamy tylko 2 punkciki

Duszek od Obrażeń - jeden jedyny punkcik - nie poczebujemy więcej, pare punktow dostaniemy jeszcze z itemów a nawet te 20% dmg-u więcej to i tak ładne podejście w górę.(drugi wspomniany punkcik dajemy w duszka życia żeby muc przejść dalej)

Drzewko elemental

Tu władowywujemy całą reszte punktów. Dokładniej dajemy je w gałąĄ od Burzy ognia, poprzez Kule magmy, Szczelinę aż do Wulkanu (ja mam na razie burze ognia na max, i kule magmy na 10 punktów)

2. Itemy

Broń - tu coś co ma wielki dmg i wielką szybkość ataku. Polecam botd w berkserkerskim toporku eth (niestety ja sam jestem na to cacko za biedny), przysięge (ja ją mam w balrogowym ostrzu eth i jestem bardzo bardzo zadowolony), lub jeśli jesteśmy nieco biedniejsi to Dziadek.

Tarcza - jeśli stać nas na ww. botd-a to należy wydać jeszcze na cudną tarcze jaką jest runeword Feniks, może nam zwiększyć dmg 300% (!!!)

Zbroja - tutaj najepiej sprawdza się hart w czyms co ma duży bazowy def. Dobry też jest armor Tal Rasha (z umem) ze względu na resy (sam taki nosze) jeśli jesteśmy bardzo bardzo biedni to można się zadowolic trupim żalem.

Hełm - oczywiste jest to że nosimy jalala! Ja w swoim mam jeszcze runke Io (kochane zdrówko)

Rękawice- Najlepiej (perf!) duszołap lub (perf!) chwyt drakuli. Gdy nas na nie nie stać majstrujemy coś z wysysaniem many i/lub życia za każdym uderzeniem.

Pas - ja osobiście nosze aracha, lecz jeśli nas nie stać nosimy stringi (sznur uszu)

Butki - Wodołazy - bo ładne i nie drogie

Ringi - 2x Bul Kathos, jeśli jesteśmy biedni to dowolność.

Amu - coś co dodaje do umiejętności zmiany kształtu

3. Cechy

Siła -; od 181-200 w zależności od naszego lvlu.

Zręczność - ok. 110 żeby sobie trafiać.

Żywotność - CAŁA RESZTA - kochanego zdrówka nigdy za wiele.

Energia - kompletne nic, ja mam ok. 300 many ze wszystkim.

4. Merc (najemnik) - wg. Mnie najlepiej się sprawdza łotrzyca (moja ma 80 lvl nosi przymus w napierśniku, harmonie w gotyckim łuku i czako - bo dodaje życia) ładnie ostrzeliwuje wrogów z daleka.

Zakończenie. - taki druid jest łatwy miły i przyjemny. Nie ma czegos takiego ze nie umiemy go zniszczyć - jak ma fizyka to ogień jak ma resy na ogień to sam fizyk. Jak mówiłem mój druid ma jakies 2k życia i 6,5k dmg-u, jest klasą samą w sobie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dAbHadriEl
uzytkownicy



Dołączył: 04 Mar 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:53, 08 Maj 2006    Temat postu:

Pr0 el0 master HaDi zawsze cos znajdzie:D

Obie strategie by diablo.phx.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dead Arrows Blood Strona Główna -> Staty i Pkt Postaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin